Customer Appreciation Day Sentia Belgium: ‘extreme ownership’ in many forms

Eigenlijk is elke dag van het jaar Customer Appreciation Day voor Sentia. Klanten tevreden houden is wat ons voortdurend drijft om een steeds betere service te bieden en ons aanbod verder afstemmen op de noden van onze klanten. Eenmaal per jaar willen we onze waardering ook expliciet tonen. Daarom nodigde Sentia België zijn klanten en partners uit op de Customer Appreciation Day op 20 september te Lochristi. 120 gasten waren aanwezig op de prachtige locatie van Wijndomein Nobel om te genieten van heerlijke gerechten van topkok Michaēl Vrijmoed.

Sentia is de voorbije jaren enorm gegroeid, maar ook het dienstenaanbod is fors uitgebreid. De Customer Appreciation Day was een uitgelezen gelegenheid om klanten en partners te laten kennismaken met deze veranderingen, en wat die voor hen kunnen betekenen. Ian Zein, CEO van Sentia, vatte de missie van de organisatie bijzonder treffend samen:

We take extreme ownership for critical application continuity in the cloud Ian Zein CEO Sentia

Deze missie bepaalt alles wat Sentia heeft ondernomen in de voorbije jaren, en de plannen voor de komende jaren. Sentia staat garant voor de  continue beschikbaarheid van de applicaties voor zijn klanten. Dit vergt een grote mate van samenwerking en vertrouwen tussen Sentia enerzijds en de klanten en partners anderzijds. Een hechte samenwerking die af en toe mag gevierd worden.

Wat ‘extreme ownership’ kan betekenen, werd ook getoond door topkok Michael Vrijmoed. Met zijn aandacht voor detail en zijn focus op alle aspecten van bereiding en afwerking bezorgde hij alle aanwezigen een unieke culinaire sensatie.  Een aangenamere manier om onze boodschap te illustreren konden we echt niet bedenken.

De Customer Appreciation Day was letterlijk én figuurlijk een fel gesmaakte belevenis, zoals u hieronder zelf kan zien.

Customer Appreciation Day 2017 Sentia Belgium
Questions?